|
 

Pla d'Activitat Física, Esport i Salut

La campanya Pla d'Activitat Física, Esport i Salut vol potenciar la pràctica de l'activitat física de la població, en especial de la gent gran, facilitant la incorporació de l'activitat física en la vida diària i potenciar un estil de vida actiu. Aquest pla dura sempre però els 6 primers mesos són clau per aconseguir beneficis i augmentar el nivell de salut.

El Pla de l’Activitat Física, Esport i Salut (PAFES) t’he l’objectiu d’aconseguir que la gent que pràctica activitat física continuada gaudeixi d’una millor salut física i mental. Amb aquesta voluntat s'han dissenyat tres circuits de diferents distàncies per fer a peu dins del municipi.

Per practicar esport es recomanen els següents consells:

  • Utilitzar calçat i roba còmodes.
  • Després de menjar evitar les activitats intenses, ja que poden interferir en una digestió correcta.
  • Recorda portar aigua i beu-ne durant el recorregut, sobretot quan fa calor.
  • Evitar hores de màxima insolació: camina sota l’ombra, barret, protecció solar, ulleres de sol.
  • Evita temperatures extremes, de calor i també de fred.
  • Durant la passejada, hauries d’anar a una velocitat agradable que et permeti parlar.
  • Un podòmetre pot ser útil per mesurar les passes i la distància dia a dia i veure com es millora la salut.
  • Cal que respectis les normes de seguretat viària.
  • No t’oblidis de respectar l’entorn i el medi natural.
  • Anima algun familiar o amic perquè camini amb tu.
  • Recorda portar rellotge durant la passejada.

El Pla d'Activitat Física, Esport i Salut es divideix en les tres fases següents:

 

*Més informació sobre el Pla d’Activitat Física, Esport i Salut a tríptic de la columna dreta.

Last update 16.02.2015 | 12:54