|
 

El procés de conceptualització de la marca

La creació de la marca TONA AMUNT! ha seguit un procés de treball, que contempla el disseny, la conceptualització, l'elaboració del relat i el consens dels principals actors del municipi, que culmina amb un acte de presentació obert a tota la ciutadania.

El treball de conceptualització s'inicia amb l'assessorament de l'Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona, seguidament es fa una anàlisi benchmarking que conclou amb la la participació de tècnics municipals al congrés de MARCA CIUTAT celebrat a Tarragona el passat juliol, i la incorporació de Pau Canaleta com a consultor en el desenvolupament del projecte.

Primer es determina un esquema de treball inicial, amb l'elaboració d'una diagnosi del municipi, a partir de la metodologia DAFO. Amb aquesta informació es comença a treballar, amb el lideratge de l'alcalde, en focus grup, amb els consultors externs, tècnics municipals, membres de l'equip de govern i especialistes externs. Una vegada redactada la conceptualització bàsica i l'esborrany del relat, es consensua amb l´equip de govern i el conjunt de membres del consistori.

Posteriorment es treballa amb els diferents actors municipals, representants del teixit cultural, social, esportiu... i el que en podem nomenar líders d´opinió i persones coneixedores del municipi.

Finalment s´ha treballat amb el conjunt de serveis municipals per integrar i alinear el treball de l'organització amb els objectius polítics.

 

*A la banda dreta podeu visualitzar diverses fotografies de les sessions del procés de conceptualització de la marca TONA AMUNT!

Last update 05.02.2015 | 11:37