L’ús de la marca

Concurs de selecció de la imatge gràfica

El disseny del logotip ha estat obra de David Jiménez, de l'empresa de disseny i publicitat RENDEVU, havent estat el guanyador del concurs públic per a la creació de la imatge de la marca que va organitzar l'Ajuntament de Tona el passat 2014.

 

Descripció i característiques tècniques del disseny

La principal característica d’aquest logotip és que l’eslògan és la pròpia marca.

La connotació AMUNT permet identificar d´una manera molt visual l’expectativa de futur i el marc d´oportunitat que envolta tot el projecte. La lletra A final destacant per damunt de la resta i el signe d´admiració volen potenciar aquest missatge.

Els colors naturals com el verd i el blau ens parlen d´aquest entorn natural i calmat que forma part de tot el projecte.

 

Manual d’estil

El treball gràfic es completa amb un manual d´estil que preveu diferents aplicacions en diferents suports gràfics.

 

Qui pot utilitzar la marca i com fer-ho

A partir de la presentació de la marca tota l´activitat comunicativa de l'ajuntament contemplarà la seva aplicació gràfica.

Igualment, les entitats, associacions, empreses i particulars que ho desitgin podran utilitzar aquest recurs com a eina de suport als seus projectes.

Només caldrà que prèviament informin a l'Ajuntament i l´apliquin seguint les instruccions del manual d´estil.

 

*A la banda dreta podeu visualitzar el logotip amb color , blanc i negre i el manual d'estil de la marca TONA AMUNT! 

Darrera actualització: 05.02.2015 | 11:38
Darrera actualització: 05.02.2015 | 11:38