ARXIU MUNICIPAL DE TONA
Qui som?
El Servei d’Arxiu Municipal de Tona és el servei destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local.
El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal, els documents de conservació permanent, fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi.
L’Arxiu de Tona forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2005.
ÀREA ALCALDIA
REGIDORIA RÈGIM INTERN
Responsable polític: Amadeu Lleopart Costa
Arxiver i gestor documental: David Molet Guitart
(Diputació de Barcelona, Oficina de Patrimoni Cultural)
Responsable intern de l’Ajuntament: Ester Clot
DESCARREGA LA CARTA DE SERVEIS DE L'ARXIU MUNICIPAL
A qui ens adrecem?
A totes les persones, empreses i entitats que es dirigeixen a l’Ajuntament per demanar informació o assessorament, i consultar fons.
Canals per accedir al servei
Adreça: A l’edifici de l’Ajuntament C/ de la Font, 10 (entrada pel parc de la Font Morta)
- Atenció presencial:
HORARI DE CONSULTA: dimecres de 9 a 12.00 hores i hores convingudes
- Atenció telefònica:
Telèfon: 93 887 02 01
Extensió: 107
- Correu electrònic: oac@tona.cat
Què oferim?
-Consulta, informació i orientació sobre els tràmits i serveis disponibles
-Consulta de fons
-Reprografia
-Assessorament a arxius d'entitats i associacions
-Suport a la investigació
-Gestió documental de documents en qualsevol suport
CONDICIONS D’ACCÉS I DE REPRODUCCIÓ DE DOCUMENTACIÓ
La documentació és de lliure accés, i reproduïble si el seu estat de conservació ho permet, sempre segons els procediments establerts i exceptuant aquelles dades considerades sensibles d'especial protecció segons la legislació vigent.
El nostre compromís
COMPROMISOS
-Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la nostra responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament vigent.
-Conservar en les millors condicions ambientals i de seguretat la documentació custodiada.
COM MESUREM ELS COMPROMISOS
En el marc del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals a partir del conveni subscrit entre l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona:
-Mitjançant l’elaboració anual del Resum d’activitats, amb indicadors de gestió dels arxius adherits i indicadors de situació de l’arxiu de Tona.
-Mitjançant l’elaboració de l ’Informe valoratiu de l’equipament d’Arxiu Municipal, on s’analitzen les parts que el conformen (edifici, arxius de gestió, espai de treball i dipòsits).
Ajuda’ns a millorar
Si ens feu arribar els vostres comentaris clicant al següent enllaç podrem millorar aquesta Carta de Serveis.
Envia queixes, suggeriments i avisos