ARXIU MUNICIPAL DE TONA

Qui som?

El Servei d’Arxiu Municipal de Tona és el servei destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local.

El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal, els documents de conservació permanent, fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi.

L’Arxiu de Tona forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2005.

ÀREA DE SERVEIS GENERALS
REGIDORIA RÈGIM INTERIOR I RELACIONS INSTITUCIONALS
Responsable polític: Alcalde, Josep Salom
Arxiver i gestor documental: Jordi Vilamala Salvans
(Diputació de Barcelona, Oficina de Patrimoni Cultural)
Responsable intern de l’Ajuntament: Ester Clot

CLICA LA IMATGE PER CONSULTAR I DESCARREGAR LA CARTA DE SERVEIS DE L'ARXIU MUNICIPAL


A qui ens adrecem?

A totes les persones, empreses i entitats que es dirigeixen a l’Ajuntament per demanar informació o assessorament, i consultar fons.

Canals per accedir al servei

Adreça: A l’edifici de l’Ajuntament C/ de la Font, 10

  • Atenció presencial:
    HORARI DE CONSULTA: de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h (L'horari de consulta pot ser ampliat amb hores convingudes prèviament)
     
  • Atenció telefònica:
    Telèfon: 938 870 201
    Extensió: 107
     
  • Correu electrònic: oac@tona.cat

Què oferim?

-Consulta, informació i orientació sobre els tràmits i serveis disponibles
-Consulta de fons
-Reprografia
-Assessorament a arxius d'entitats i associacions
-Suport a la investigació
-Gestió documental de documents en qualsevol suport

CONDICIONS D’ACCÉS I DE REPRODUCCIÓ DE DOCUMENTACIÓ

La documentació és de lliure accés, i reproduïble si el seu estat de conservació ho permet, sempre segons els procediments establerts i exceptuant aquelles dades considerades sensibles d'especial protecció segons la legislació vigent.

El nostre compromís

COMPROMISOS

-Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la nostra responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament vigent.
-Conservar en les millors condicions ambientals i de seguretat la documentació custodiada.

COM MESUREM ELS COMPROMISOS

En el marc del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals a partir del conveni subscrit entre l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona:
-Mitjançant l’elaboració anual del Resum d’activitats, amb indicadors de gestió dels arxius adherits i indicadors de situació de l’arxiu de Tona.
-Mitjançant l’elaboració de l ’Informe valoratiu de l’equipament d’Arxiu Municipal, on s’analitzen les parts que el conformen (edifici, arxius de gestió, espai de treball i dipòsits).

Ajuda’ns a millorar

Si ens feu arribar els vostres comentaris clicant al següent enllaç podrem millorar aquesta Carta de Serveis.
Envia queixes, suggeriments i avisos

Darrera actualització: 15.12.2017 | 09:39