Queixes, suggeriments i avisos
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments i avisos referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
COM PRESENTAR UNA QUEIXA, SUGGERIMENT O AVÍS?
- Per via telemàtica a la SEU ELECTRÒNICA, per mijtà del tràmit QUEIXES SUGGERIMENTS I AVISOS
- Per mitjà de l'aplicació web de col·laboració ciutadana i gestió d'incidències FEM BARRIS, FEM POBLE, on podeu fer arribar les incidències relacionades amb els serveis directament a cada servei.
- Per via presencial a l'OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA mitjançant la instància QUEIXES, SUGGERIMENTS I AVISOS
Detall de les queixes i suggeriments presentades a l'Ajuntament de Tona per anys:
Darrera actualització: 29.12.2024 | 17:39