OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA (OAC)
Qui som?
L’Oficina d’Atenció Ciutadana treballem per donar una atenció propera i de qualitat, fer les gestions municipals més clares i àgils.
ÀREA DE SERVEIS GENERALS
REGIDORIA RÈGIM INTERIOR I RELACIONS INSTITUCIONALS
Responsable polític: Alcalde, Josep Salom
Responsable OAC: Teresa Clot
CLICA LA IMATGE PER CONSULTAR I DESCARREGAR LA CARTA DE SERVEIS DE L'OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
A qui ens adrecem?
A totes les persones, empreses i entitats que es dirigeixen a l’Ajuntament per demanar informació o gestionar qualsevol tràmit municipal.
Canals per accedir al servei
- Atenció presencial: Carrer Font, 10
Horari Oficina Atenció Ciutadana (OAC):
De 9:00h a 14:00h de dilluns a divendres
De 16:00h a 19:00h dilluns i dimecres
Horari d’estiu, del 15 de juny al 15 de setembre: De 9:00h a 14:00h de dilluns a divendres
- Atenció telefònica: 93 887 02 01
- Correu electrònic: oac@tona.cat
Accedeix al formulari de contacte
Què oferim?
- Informació/orientació
-Orientar i informar dels diferents tràmits, serveis, actes i activitats municipals, de forma presencial, telefònica o telemàtica
-Queixes, suggeriments i avisos
- Registre
-Registre documentació per l’Ajuntament
-Registre documentació per altres administracions
-Compulsa documentació per l’ajuntament
- Padró municipal
-Alta
-Canvi domicili o modificació dades al Padró
-Certificat
-Volant empadronament
- Registre civil
-Sol·licitud i tràmit matrimoni civil
-Inscripcions naixement, matrimoni, defunció
-Certificats varis
- Feina
-Sol·licitud participació en processos selecció personal de l’ajuntament
- Gestió tributària
-Duplicat rebut
-Sol·licitud devolució ingressos indeguts
-Domiciliació bancària
-Informació tràmits Organisme gestió tributària
- Llicències activitats
-Registre documentació
- Serveis Socials
-Sol·licitud exempció/ bonificació de taxes
- Cementiri
-Lloguer nínxol
-Reversió nínxol
-Ocupació temporal de nínxol
-Concessió nínxol
-Consulta el catàleg actualitzat de tràmits online disponibles a la Seu electrònica!
El nostre compromís
COMPROMISOS
-Les persones que s’adrecin a l’Oficina d’Atenció Ciutadana per a formular una consulta o efectuar un tràmit, seran ateses d’acord amb la disponibilitat dels gestors, sense necessitat de sol·licitar cita prèvia.
-Garantir el tracte amable, respectuós i amb confidencialitat per part de tot el personal.
-Admetre i registrar d’entrada tots els documents presentats per la ciutadania, i fer-ne tramesa a l’òrgan competent en un termini màxim de 48 hores.
COM MESUREM ELS COMPROMISOS
-Fent seguiment i reunions periòdiques.
-Utilitzant eines informàtiques per extreure estadístiques sobre:
-Consultes ateses a la bústia electrònica
-Certificats emesos
-Registres d’entrada i sortida
Ajuda’ns a millorar
Si ens feu arribar els vostres comentaris clicant al següent enllaç podrem millorar aquesta carta de serveis.
Envia queixes, suggeriments i avisos
Documentació
pdf Carta serveis Oficina Atenció Ciutadana956,61KB