Avaluació dels serveis

En compliment de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern,  l'Administració ha de fer pública la informació relativa a l'organització institucional i l'estructura administrativa, que inclou les cartes de serveis existents i la informació sobre els resultats de les avaluacions de qualitat.

Les cartes de serveis de l'Ajuntament de Tona es van aprovar l'abril de 2017 i els resultats de la primera avaluació es van publicar el març de 2018. 


Durant l'any 2020 estem actualitzant la carta de serveis de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb l'objectiu de millorar la qualitat del servei que us prestem. Per això volem conèixer les vostres expectatives, necessitats i aspectes que considereu importants en la prestació del servei i que hem de millorar. 

El formulari de participació ha estat obert des del dia 22 de desembre de 2020 fins el dia 25 de gener de 2021. A continuació podeu veure els resultats de les enquestes de satisfacció.

 

Darrera actualització: 17.03.2022 | 14:31
Darrera actualització: 17.03.2022 | 14:31