AFECTACIONS PEL CORONAVIRUS ALS TREBALLADORS I TREBALLADORES MUNICIPALS
Aquest matí ha tingut lloc un reunió entre el Comitè d'Empresa i l'Equip d'Alcaldia per prendre mesures preventives que afecten directament a la seguretat del treballadors i treballadores de l'Ajuntament de Tona.
Les mesures adoptades, tenint en compte els diversos serveis i característiques dels llocs de treball, s'han concretat en:
1. Els treballadors de la brigada estaran a casa.
No obstant, estaran disposats a actuar en intervencions urgents, repartiments, accions d’ajuda, etc.
Oficina d'Atenció Ciutadana
Suspesa fins a nou avís l'atenció presencial.
Podeu contactar amb l'ajuntament:
Per telèfon: 93.887.02.01 en horari habitual (De 8 a 15 hores de dilluns a divendres i dilluns i dimecres de 16 a 19 hores)
E-mail: oficinaatenciociutadana@tona.cat
Podeu fer les vostres gestions a través del portal Seu Electrònica .
2. L’Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) deixarà de donar atenció presencial.
Les treballadores de l’OAC realitzaran a casa les tasques que puguin, especialment l’atenció telefònica.
3. Les treballadores de les oficines, preferentment, faran teletreball. De manera excepcional, poden realitzar les seves tasques a l’ajuntament.
Per això s'ha procedit a facilitar els mitjans necessaris per dur-lo a terme.
4. Els tècnics i tècniques, preferentment, treballaran des de casa.
De tota manera, és important, en cada servei, la coordinació amb el regidor/a de referència.
5. L’alcalde, la interventora i el secretari, si no hi ha ordre de tancament de l’edifici, treballaran a l’ajuntament.