Tona acollirà la Final a Quatre de la Lliga Catalana de Veterans d’Hoquei Patins

Dilluns, 26 de maig de 2025

Els quatre millors equips del país es disputaran el títol els dies 31 de maig i 1 de juny al Pavelló Municipal d’Esports de Tona.

Tona esdevindrà la capital catalana de l’hoquei patins veterà, el pròxim cap de setmana del 31 de maig i 1 de juny. El Pavelló Municipal d’Esports de Tona serà la seu de la Final a Quatre (Final Four) de la XLVIII Lliga Catalana de Veterans, la competició oficial organitzada per la Federació Catalana de Patinatge que reuneix els millors equips de la màxima categoria (grup A).

A banda d'allotjar aquesta final a quatre, Tona tindrà representant entre els classificats per disputar el títol: l'Hoquei Patins Tona, que hi arriba a la fase final després d'obtenir la segona plaça a la lliga regular, amb 52 punts, un punt per sota del primer. 

Els equips classificats per aquesta fase final han estat:

  • C.P. Malgrat Grup Escobar B – 1r classificat de la lliga regular (53 punts)
  • Hoquei Patins Tona – 2n classificat (52 punts)
  • Senergy Renovables Sant Just – 3r classificat (48 punts)
  • C.P. Congrés-La Sagrera es Mou A – 4t classificat (47 punts)

En queden fora, per molt poc, dos dels grans favorits: el Barça (5è amb 47 punts) i el Noia (6è amb 42 punts).

El programa de competició serà el següent:
Dissabte, 31 de maig

  • 10:30 h – Semifinal 1: Malgrat (1r) vs Congrés A (4t)
  • 12:30 h – Semifinal 2: Tona (2n) vs Sant Just (3r)

Diumenge, 1 de juny

  • 10:30 h – Eliminatòria d’ascens/descens:
    Congrés B (12è classificat de la Lliga A) vs CH Premià (2n classificat de la Lliga B)
  • 12:30 h – GRAN FINAL: Guanyador Semifinal 1 vs Guanyador Semifinal 2
Darrera actualització: 26.05.2025 | 09:47