Tona acull el taller “Històries de vida a través de la fotografia”

Dilluns, 1 de setembre de 2025

Aquest setembre, Tona acollirà el taller “Històries de vida a través de la fotografia”, una proposta creativa i transformadora adreçada a tota la ciutadania. 

L’activitat, facilitada per la Diputació de Barcelona i organitzada des de la regidoria de Feminismes i LGTBI, ofereix un espai de reflexió i expressió a través de la imatge per visibilitzar les cures, construir relats de vida amb perspectiva de gènere i donar veu a experiències sovint invisibilitzades.

Durant sis sessions, que tindran lloc els dimarts del 16 de setembre al 21 d’octubre (de 18 h a 20 h) a l’Espai Muriel Casals de Tona, les persones participants podran explorar la seva creativitat, compartir vivències i generar una narrativa col·lectiva des de la fotografia.

El treball realitzat podrà servir, si es desitja, per il·lustrar el calendari de Tona 2026, aportant una mirada diversa, comunitària i amb compromís social.

Activitat gratuïta.

Per inscripcions a: forms.gle/5kFtmVpMhyBL7X9A8

Per a més informació trucar a 659 62 66 38

Darrera actualització: 1.09.2025 | 10:46