Queixes, suggeriments i avisos

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments i avisos referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Com fer la queixa o suggeriment?

La queixa, suggeriment o avís es pot presentar presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o telemàticament a través de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Tona, concretament a través del tràmit "Queixes i Suggeriments i avisos". 

Podeu consultar tota la informació relacionada amb aquest tràmit a través del següent enllaç:

També disposem d'una aplicació web de col·laboració ciutadana i gestió d'incidències mitjançant la qual ens podeu fer arribar les incidències relacionades amb els serveis:

Podeu consultar la relació de queixes i suggeriments presentades a l'Ajuntament de Tona. Podeu accedir al tràmit per presentar queixes i suggeriments des de l'apartat de la banda dreta d'aquesta pàgina o bé des de la pàgina principal de la web municipal. 

Darrera actualització: 17.03.2022 | 15:05
Darrera actualització: 17.03.2022 | 15:05