Qui som?
L’Oficina d’Atenció Ciutadana treballem per donar una atenció propera i de qualitat, fer les gestions municipals més clares i àgils.
ÀREA ALCALDIA Responsable polític: Lluís Ges Parés Responsable OAC: Teresa Clot
DESCARREGA LA CARTA DE SERVEIS DE L'OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
A qui ens adrecem?
A totes les persones, empreses i entitats que es dirigeixen a l’Ajuntament per demanar informació o gestionar qualsevol tràmit municipal.
Canals per accedir al servei
- Atenció presencial: Carrer Font, 10
Horari Oficina Atenció Ciutadana (OAC):
De 9:00h a 14:00h de dilluns a divendres De 16:00h a 19:00h dilluns
Horari d’estiu, de l'1 de juny al 30 de setembre: De 9:00h a 14:00h de dilluns a divendres
- Atenció telefònica: 93 887 02 01
- Correu electrònic: oac@tona.cat
Accedeix al formulari de contacte
Què oferim?
- Orientar i informar dels diferents tràmits, serveis, actes i activitats municipals, de forma presencial, telefònica o telemàtica - Queixes, suggeriments i avisos
- Registre documentació per l’Ajuntament - Registre documentació per altres administracions - Compulsa documentació per l’ajuntament
- Alta - Canvi domicili o modificació dades al Padró - Certificat - Volant empadronament
- Sol·licitud i tràmit matrimoni civil - Inscripcions naixement, matrimoni, defunció - Certificats varis
- Sol·licitud participació en processos selecció personal de l’ajuntament
- Duplicat rebut - Sol·licitud devolució ingressos indeguts - Domiciliació bancària - Informació tràmits Organisme gestió tributària
- Registre documentació
- Sol·licitud exempció/ bonificació de taxes
- Lloguer nínxol - Reversió nínxol - Ocupació temporal de nínxol - Concessió nínxol
-Consulta el catàleg actualitzat de tràmits online disponibles a la Seu electrònica!
El nostre compromís
COMPROMISOS
- Les persones que s’adrecin a l’Oficina d’Atenció Ciutadana per a formular una consulta o efectuar un tràmit, seran ateses d’acord amb la disponibilitat dels gestors, sense necessitat de sol·licitar cita prèvia. - Garantir el tracte amable, respectuós i amb confidencialitat per part de tot el personal. - Admetre i registrar d’entrada tots els documents presentats per la ciutadania, i fer-ne tramesa a l’òrgan competent en un termini màxim de 48 hores.
COM MESUREM ELS COMPROMISOS
- Fent seguiment i reunions periòdiques. - Utilitzant eines informàtiques per extreure estadístiques sobre: - Consultes ateses a la bústia electrònica - Certificats emesos - Registres d’entrada i sortida
Ajuda’ns a millorar
Si ens feu arribar els vostres comentaris clicant al següent enllaç podrem millorar aquesta carta de serveis. Envia queixes, suggeriments i avisos